همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 

مشخصات فردی :

نام تیمی : Giba - جیبا

نام :    Gilberto -

نام خانواداگی :   Godoy Filho

سن :  33  (23/12/1976)

محل تولد : Rio de Janeiro - ریودوژانیرو

زبان : پرتقال

 

مشخصات بازی :

پست بازی : قدرتی زن

قد :۱۹۲سا نتی متر

وزن : ۸۵ kgکیلو

ارتفاع اسپک :۳۲۵

ارتفاع دفاع :۳۱۲

 

 

 بازی های ملی :

بازی در المپیک : ۱۵

قهرمانی جهان :۳۳

دیگر مسابقات : ۳۶۰

جمع : ۳۰۸

 

 

 اولین باشگاه وی  Country Club Canadá که در کشور کانادا بازی می کرد و در حال حاضر در تیم  Pinheiros/Sky باری می کند .

 

 افتخارات  Giba در یک نگاه :

 بهترین بازیکن المپیک آتن که با قهرمانی برزیل همراه بود.

مقام اول با تیم برزیل در لیگ جهانی در سالهای ۲۰۰۱. ۲۰۰۳. ۲۰۰۴ .۲۰۰۵. ۲۰۰۶ . ۲۰۰۷ و قهرمان مسابقات آمریکایی جنوبی در سال ۹۴ و در سال ۲۰۰۸ المپیک پکن به مقام دوم رسید و در المپیک پکن نیز بهترین بازیکن شناخته شد  و در سال ۲۰۰۹ بازم او کاپیتانی برزیل را به عهده گرفت و در سال ۲۰۱۰ در لیگ جهانی به مقام اول دست یافت .

 

 

علاقه شخصی :

 

جیبا بیشتر به کتابهای معنوی علاقه بیشتری دارد و غذای مورد علاقه وی ماکارونی است .

او بیشتر به فیلم های اکشن و کمدی علاقه دارد و به موسیقی پاپ گوش میکند.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی